moje videa

3. ledna 2017 v 21:52

Dovolena s vnučkami

28. srpna 2016 v 7:30
Dovolená s vnučkami se vydařila.Kemp je v malebném údolí Jizery na Malé Skále.
Více najdete na mém fotoblogu.

Anglie Londýn

22. června 2016 v 5:36
Více fotek z Anglie z Londýna a video od mého vnuka najdete na mém fotoblogu.Stačí kliknout na fotku.

jarní voda

30. března 2016 v 13:49
Prezentace Jarní voda je vytvořená z mých jarních toulek u vody.Kliknutím na obrázek se dostanete na můj druhý blog,kde si můžete otevřít prezentaci.

Šťastně do roku 2016

29. prosince 2015 v 22:23
S manželem jsme si udělali výlet před koncem roku.Počasí k tomu přímo lákalo.První zastávka byla na Kozákově,kde mrazivě foukalo.Kdybych neměla rukavice,ani bych spoušť fotoaparátu nezmáčkla.Dále jsme pokračovali na Sklenařice,Vysoké nad Jizerou,Příchovice,Tanvald a Malou skálu.Všude jsme si udělali malou procházku,abych mohla fotit.
Přeji Vám v novém roce všechno nej a nej a hlavně nezapomeňte na pohyb v přírodě,který pomáhá nejen bolavé duši,ale i bolavému tělu.

Na krmítku

27. listopadu 2015 v 6:48
S Valinkou pozorujeme ptáčky na krmítku.Někdy je jich najednou i deset.Samé sýkorky a dva dlaskové.Ale filmovat se jich mělo odvahu jen pár.Usmívající se

Podzimní krajinou

7. listopadu 2015 v 22:37
Z mých toulek na kole

Procházka se psy na Olšině

6. června 2015 v 8:26
Na Olšině jsem byla tento týden několikrát.Mladým zabudovávali bazén do země a tak manžel,jako bývalý profesionální hasič měl za úkol postarat se o vodu z hydrantu do bazénu.Byla to velká akce,hi,hi,dokonce mladí zavřeli na den hospodu.A tak jsme mohly s dcerou na procházku se psy už ráno,dokud nebylo takové vedro.

hrad a zámek Staré Hrady

17. května 2015 v 15:40
V pátek nás s manželem vytáhla Nicolka na výlet.Byla na kontrole se zlomenou rukou a protože se na chirurgii dlouho čeká,nemusela už do školy.Venku bylo krásně a tak začala vymýšlet program.Na internetu si našla Staré Hrady a že by se tam chtěla podívat.Já jsem hned pro každou aktivitu a dokonce ani děda nenamítal.Aby nás bylo více, vzali jsme ještě Sabinku od syna.Valinka měla smůlu,protože se léčí z náběhu na zánět středního ucha.
Staré Hrady jsou od nás směr Jičín,kousek od Libáně.Prohlídka hradu a zámku je hlavně pro děti.Je zde pohádková půda a pohádkové sklepení s peklem,kde nás provázeli čarodějnice.Dokonce jsme dostali lekci létání na koštěti.

Holoubata povyrostla

30. září 2014 v 8:44
Pokračování krmení mláďat.Myslím,že pěkně povyrostla.Jsou už často bez matky.Dnes jedno rozpínalo křídla,myslím,že brzy vyletí z hnízda.

krmení mláďat

16. září 2014 v 18:41
Na stromě naproti baráku se ve hnízdě,kde na jaře seděla hrdlička na mladých se usadila další.Protože listí začíná pomalu padat je na ni krásně vidět,samozřejmě při použití zoomu a mohla jsem ji natočit na video při krmení mláďat.

Zliv u Libáně

10. srpna 2014 v 23:49
Dovolenou s vnoučaty mám za sebou.Byli jsme v pronajaté chalupě ve Zlivu u Libáně.Chalupa byla veliká a zařízená ve starém stylu.Pro ženskou z paneláku naprosto úžasné.Vstup z kuchyňky hned na zahradu,kde bylo posezení s krbem,bazén,tenisové kurty,rybníček a tři ovečky.A hlavně velká zahrada se spousty zajímavých rostlin.Mě uchvátil rybníček s rozkvetlými lekníny a červenými rybkami.A také žábami,které se přes den vyhřívaly na sluníčku a večer se pokoušely překuňkat děti,když jsme si povídali a nejvíce bylo slyšet tu nejmenší vnučku.Počasí nám přálo,bylo až dost velké teplo.Takže děti byly pořád v bazénu.Později odpoledne jsem vyráželi na kola.Myslím,že si školáci na počítač ani nevzpoměli.Tádeáš se ujal role hlavního kuchaře.Jídelníček byl sestaven ještě doma.A já dělala myčku a uklízečku.Knížku jsem opět neotevřela.
Dovolená byla prostě PARÁDA Usmívající se

Kemp na Malé Skále

21. července 2014 v 20:11
Jsem doma.Užila jsem si s vnoučaty krásné dny.U vody,na výletě pěšky i na kole.V karavanu se spalo nádherně.A po dnech strávených pořád venku by to snad ani jinak nešlo.Na videu jsou fotky Pantheonu,Suchých skal a hlavně Jizery.Kačeny si šly pro kus rohlíku až na břeh.Koukat na proudící řeku a slyšet šumění jezu je úžasná relaxace.Těšila jsem se,jak si budu číst novou knížku a ani jsem ji neotevřela.Děti mě pořád zaměstnávaly.
Ke školákům doma přibyly vnučky od syna a je veselo až moc.
Krásné dny

pochroumaný čmeláček

24. června 2014 v 12:36
Ráno jsme na balkoně s číčou objevily tohodle čmeláčka.Vypadal pochroumaně,sotva se držel na macešce.Kočka měla čumák skoro u něj.Proto asi sebral síly a nakonec uletěl.

Objevila jsem zpěváčka

10. června 2014 v 19:50
U domu nám roste krom jiných stromů i jilm.Když sedím na balkoně vidím přímo do koruny.Je tu pořád živo.Na jaře,když strom kvete se to hemží veverkami.Snažila jsem se je fotit,ale jsou velmi hbité.Od dubna do června seděla ve větvích na hnízdě hrdlička.Když byl silný vítr měla jsem strach,že ji smete i s mladýma.Ale hnízdo bylo dobře vybráno,na silných větvích a ukryté listy,že jsem ji viděla pouze,když zafoukal vítr.Druh za ní pravidelně létal.A o víkendu jsem při věšení prádla objevila tohodle zpěváčka.